De mancar pas a la debuta d’abrial !

Nous vous avons concocté avec l’Ostal d’Occitània un beau programme pour ce début du mois d’avril avec chants, cinéma et musique le tout en occitan !
Dijòus 06/04 a 18h :

CAFÈ-CANTAIRES a la Topina amb Xavier Vidal e l’AMTET

Retrobetz, coma cada primièr dijòus del mès, Xavier Vidal e l’AMTET per un Cafè-Cantaires ont cadun pòt cantar, amb d’instrumentistas per acompanhar lo grop. Aquí un biais per aprene la lenga, pels cantaires confirmats tant coma per aquelis que jamai an pas cantat.

Retrouvez, comme chaque premier jeudi du mois, Xavier Vidal e l’AMTET pour un Café-Cantaires où chacun peut chanter en groupe accompagné par d’instrumentistes. Une façon d’apprendre la langue, pour les chanteurs confirmés comme pour ceux qui n’ont jamais chanté.
Dijòus 13/04 a 18h  
Projeccion del film : « La Vida es pas un jòc, Marc »

Un film d’Amic Bedel e Julien Campredon (Piget Films)

Quand lo canapè a sosta e un gat secutaire transforman la vida de Marc en infèrn…

Projection du film : « La Vida es pas un jòc, Marc »

 

La Vida es pas un jòc Marc est une adaption de la nouvelle « La femme au collier de perles et le chat de mon voisin », de Julien Campredon, très inspirée des contes de Jean Boudou.
Agacé par les déjections félines du chat de son voisin, Marc se lance dans une drôle de quête, afin de lever le mauvais sort qui l’accable. Mais autour de lui plane l’ombre maléfique du Drac….
Dissabte 15/04 a 12h 

Repais-Concert a La Topina amb Tant Que Li Siam

 

Marie-Madeleine Martinet, Mario Leccia et Damien Toumi : Aqueste triò de polifonias occitanas pausan un pè sus las ribas dau Ròse en Avinhon, l’autre sus las ancas del Ventor, l’agach virat cap a l’asuèlh occitan.

Marie-Madeleine Martinet, Mario Leccia et Damien Toumi : ce trio vocal de polyphonies occitanes pose un pied sur les rives avignonnaises du Rhône, l’autre sur les flancs du Ventoux, le regard restant tourné vers l’horizon occitan.
A plan lèu !

Comments

comments