Las sèstas musicalas a la Topina per tot l’estiu !

Las sèstas musicalas del CIRDÒC s’installan a la Topina !

Imaginatz-vos installats dins un transat, a l’ombra d’un parasolelh, le ventre plan regaudit d’aver minjat a la Topina. Aquí, dins la cort de l’Ostal d’Occitània, sètz tot prèstes per vos far le cluquèt ! E perqué ne far pas un som cultural ?

Le CIRDÒC installa son dispositiu de sèstas musicalas a la Topina a partir del 20 de junh e fins a la fin de setembre !

Ideal per descobrir la cultura occitana sens un quite esfòrç (pas qu’a se metre escotaires sus las aurelhas, se pòt far), le dispositiu prepausa mai d’una playlists : Musica actuala, Nova cançon occitana, Panoramà de la musica occitana, Conferéncias, Libres e contes d’escotar.La còla de la Topina se farà un plaser de vos i trobar !

 

Les siestes musicales du CIRDOC s’installent à la Topina !

Imaginez-vous installés dans un transat, a l’ombre d’un parasol, le ventre content d’avoir mangé à la Topina. Ici, dans la cour de l’Ostal d’Occitània, vous êtes tout prêts pour vous faire la sieste ! Et pourquoi ne pas en faire un petit repos culturel ? Le CIRDOC installe son dispositif de siestes musicales à la Topina à partir du 20 juin et jusqu’à la fin du mois de septembre ! Idéal pour découvrir la culture occitane sans presque aucun effort (poser un casque sur les oreilles, ça s’envisage), le dispositif propose plusieurs playlists : Musique actuelle, Nouvelle chanson occitane, Panorama de la musique occitane, Conférences et livres et contes à écouter.

L’équipe de la Topina se fera un plaisir de vous y retrouver !

Comments

comments