Darrièr « Parlam occitan » abans las fèstas !

Parlam occitan a la Topina torna un darrièr còp ongan le dimecres 21 de decembre a 18h ! L’idée est de se retrouver les mercredis à partir de 18h « per charrar en occitan ». Des locuteurs référents sont présents sur ce créneau horaire mais pas de cours, pas de thème particulier, juste l’occasion volontairement créée de « parlar la lenga » si l’envie vous en prend !

La Topina prendra ses quartiers d’hiver du samedi 24 décembre au mardi 3 janvier inclus. On se retrouve le mercredi 4 janvier 2023 !

Per far de presents en occitan a l’apròcha de las fèstas, vos recomendam d’anar fosigar dins la botiga de Sirventés (La Mal Coiffée, Laurent Cavalié, Mbraia…) o encara sus l’imbrandable botiga Macarel (-50% suls T-shirt « Farem tot petar » !). De mancar pas tampauc la librariá de la Tuta d’Òc, 11 carièra Malcosinat a Tolosa o e en linha ont poirètz trapar l’antologia « Paraulas de hemnas » de Pauline Kamakine.

Fin finala, nous vous rappelons que la Topina propose toute l’année des formules « groupe » à tarif préférentiel. Nous contacter par téléphone… Bon apetís e a plan lèu a la Topina !

La Topina, 4 place Lange, Toulouse. Du mercredi au samedi de 10h à 23h.

Comments

comments